2017年8月4日金曜日

A moocat Kabosu that can understand some words.言葉を解する猫カボス

  

Communicating with animals is not impossible if you put a heart for words.
I have a hypothesis that the source language (which has some social language that is a social animal) is functioning.
Therefore I am trying  to speak with my feelings in my tone with familiar words to them.
I tried mixing English a little as it was published on the net.
It was Mrs. Kabosu who acted properly as usual.

言葉に気持ちをのせることで動物とのコミュニケーションは不可能ではなくなります。
私は「原始言語(社会動物である以上何らかの社会言語を有してる)」が機能しているという仮説をもっています。それゆえに私は彼らには日頃から使い慣れた言葉で私の音調で気持ちを込めて語りかけるようにしています。ネットでの公開ということもあり少しだけ英語を混ぜてみました。いつものようにちゃんと行動してくれるカボス女史でありました。

0 件のコメント:

コメントを投稿