2019年2月11日月曜日

Feb.10, 2019 late afternoon - Black Cat's Family 黒猫お母さんの家族

 "Tom" was born from a black cat from the night of October 7th to 8th last year. 

As a result,  a red tabby "Red Anne" fled north from this area, and "Paradis (a silver tabby, their older sister)” was brought my house.

Tom's eyes were sealed with a lot of eye mucus at the end of last year.
When a caretaker gave him eye drops he stopped wary of humans from the next day. 

This is the video that captured the situation.
(Feb.10, 2019 late afternoon)

それが理由で茶トラのレッドアン はこの地から北へ一ブロック移動しパラディは私の家に連れ帰ることになりました。

トムは昨年末風邪で目が塞がりました。世話をしている老夫人が目薬をさし手当をしたところ翌日から人間を信頼するようになりました。お母さんは日頃から我々と意思疎通をしていた猫でもともと我々に子供たちを紹介するつもりでよその土地からデュエの杜へと彼らを連れてきたのでした。

それら一連の様子を捉えた動画がこのビデオです。

0 件のコメント:

コメントを投稿