2017年10月3日火曜日

Cats and crow's Kakun on the roof 子猫たちと烏のカーくん

  

Cats had enjoyed the cool on the roof, with the wind fanning them.
When throwing a fishcake on the top of roof from below, the kitty Paradis (a silver tabby) received and gave it to its friend kitty Anne (a red tabby).
So when I throw another one, this time Crow's Kakun came.
And finally Paradis's brother Taro (a smoke and white)  shot through the air and landed on the top.
 


猫たちはそよ風がはらう屋根の上で涼を楽しんでいました。
下から竹輪を投げ入れました。すると子猫パラディが受け取り友達の子猫レッドアンにそれを与えました。
だからもう一つ投げ入れると今度は烏のかーくんがやってきました。
そして最後には太郎が空を切りやってきました。

0 件のコメント:

コメントを投稿