2018年6月7日木曜日

Black Mom cat quickly went back for the suckling kittens.



I and Red Anne went to the playground through the arcade, but he was concerned about people's signs and did not reach the yard today.

Returning Duee, the red cat had meals with Paradis family.

As Black Mama finished eating, she quickly went back for the suckling kittens.
(Jun.6, 2018 mid afternoon)

私とアンはアーケードを通って公園に向かいましたが赤猫は人の気配を気にし今日も目的地へは至りませんでした。
デュエに戻るとパラディの家族と食事をしました。
黒お母さんは食べ終えるとすぐに乳飲み子の元に帰って行きました。

0 件のコメント:

コメントを投稿