2018年6月2日土曜日

Rose-colored Duee, a black mama cat come along. 薔薇色のデュエ、黒お母さん猫がついてきた。

  

Duee was aglow with rosy colors.
I went out looking for a red cat.
As usual a silver cat came along for a walk, but today unusually a black mama came on.
(Jun.1, 2018 late afternoon (1))

デュエはバラ色に包まれていました。
私は赤い猫を探しに行きました。
いつものように銀の猫がついてきました。
しかし今日は黒お母さんもやってきました。

0 件のコメント:

コメントを投稿