2017年12月1日金曜日

Shake it off 巻く- Escape from a black cat. 黒猫からの逃走

  


Shake it off  巻く- Escape from a black cat. 黒猫からの逃走
A cat documentary No.11 being shot with a long take (Nov.30, 2017)
 


In the story of a neighbor, a black cat named “New Kuro-Okahsan” seems to have been chasing a cowcat “Kabosu” several hours ago.

When I visited on Duee, a red tabby “Red Anne” was being chased off the playground by a black pursuer.
So I decided to become a decoy.
Kitty “Anne” passed another loophole and succeeded in shaking off tha black cat's pursuit.
(Nov. 30, 2017)

お隣さんの話では牛柄猫のカボスが数時間前に黒猫の新黒お母さんに追い回されていたとのことです。
私がデュエを訪ねたときは、茶トラのレッドアンが追い回されていました。
そこで私が囮になることにしました。
アンは別の抜け道を通り黒の追跡者を追っ払うことに成功しました。

0 件のコメント:

コメントを投稿