2018年7月28日土曜日

Adopt strategy to check the position by cat's voice's pitch 猫の声音で居場所を探す

  

The contour of Red Anne 's escape place was blurred but it came out.
I checked his position with the high and low of the voice of a reddish cat who returns voice.
With this technique I did not have to wait for his arrival for a long time.

The strategy succeeded and I was able to meet Anne earlier than usual.
(July 25, 2018 late afternoon (1))

アンの逃避地の輪郭が朧げながら見えてきました。
返ってくる赤毛の猫の声の高低で私は彼の位置を確認していきました。
この手法によって彼の到着を長時間待つことはなくなりました。
戦略は功を奏し、早くアンに会うことが可能になりました。

0 件のコメント:

コメントを投稿