2018年7月9日月曜日

Red cat Anne was relaxed while being watched by Silver Paradis.銀猫に尻尾を触られ...


Male cat Anne stayed behind the Duee during the daytime for the first time in a few days.
Red Anne was relaxed while being watched by Paradis.
The reddish cat trusted with me and Silver tabby.

So I called the red to come to the front side of Duee, but he did not come.

Red tabby ran away to the top of the water tank near Gohkun's apartment.

In the past few days Anne feared Deginger (a dangerous ginger-white) and he would not  readily come until the sun went down.

So I asked the silver cat to bring the red cat again to this side.
(July 1, 2018 mid afternoon)

数日ぶりにアンが日中、デュエの裏側にとどまっていました。
銀猫のパラディに見守られながら寛ぐオスの猫レッドアン
赤毛のアンは私とパラディには気を許しています。
そこで、デュエの表側に出て来るようにと勢いで彼を促したのですがやはり来ませんでした。
逆にアパートのそばの貯水タンクに逃げ込んでしまいました。

ここ数日赤毛猫は生姜色腹白の無慈悲な雄猫デジンジャーの威圧に苛まれ、日が沈まないことには明るみに出てこないのでした。

そこでパラディの助けてを借りてアンをこちら側に連れて来てもらうことにしました。

0 件のコメント:

コメントを投稿