2018年1月22日月曜日

Forever Young 永遠の一日 eternity and a day

  
There was an old cat who came to Duee half a year ago. Red Ann is very similar in gestures to the old cat.
Is Red Anne a blessing to him?
(Oct.31, 2017)


半年ほど前(Apr.11,13~17, 2017)にデュエを訪れた老猫がいた仕草レッドアンにとても似ている。 赤毛のレッドアンはその祝福なのか?

*Paradis was born on the 17th of April. パラディは17日に生まれた。
 

------
Mid April of last year(Apr.11~17, 2017) a old red tabby came to Duee.
I could not save the cat without time to get used to him.
About half a year later (Aug.26) Kitty Paradis found a red tabby kitten. That is Red Ann.
I recognized this kitten as a blessing of that old cat.
(Jan.22, 2018)

昨年の4月中頃 茶トラの老猫がデュエにやってきました。
馴れる間も無く彼はいなくなってしまった。とても弱っており救えなかったことを悔やみました半年ほどして、4月に生まれたばかりの子猫パラディが同じくらいの月齢の茶トラの子猫を見つけます。それがレッドアンです(女の子と思ったから赤毛のアンと名付けました)。そのとき私はこれはあの老猫の祝福なんだと捉えました。

0 件のコメント:

コメントを投稿