2018年1月7日日曜日

Morning of the weak sun the Kittens were bullish.子猫ら怯まず

 

Early morning no kitty Hachi was there, so i went to look for her.
Kittens Paradis and Anne came along, so decided to go for a walk on the way.
When we get to the playground, Miniature Poodle had come. The kittens did not run away in bulls.
It seems that that place of the current time has been recognized as their own playground.
The sky had frozen clouds and the sun 's light was blurry.
(Jan.7, 2018 morning)

早朝子猫のハチがいなかったので私は彼女を探しに行きました。
すると子猫らパラディとアンがついて来たのでついでに散歩に行くことにしました。
いつもの公園に着いたときすでにミニチュアプードルが来ていました。
勝気な子猫たちは一切怯まず今の時間帯はこの場所は私たちのものと云っているようでした。
空は凍て雲があり太陽はぼやけていました。

0 件のコメント:

コメントを投稿