2018年8月28日火曜日

Aug.19, 2018 morning ~ noon - Black cat watching us (4) 黒猫に監視される



After finishing breakfast, a silver Paradis went due south along the cat 's way in the south of Duee.
I put a tail on the silver cat  because I was a little worried.

Paradis got in the shade of car under the blazing sun as she passed through the path.
As I was concerned, I urged her to a more secure place.

She found a vacant lot of soil which was not asphalt and got shelter beneath the car.

Once I returned home, around noon, I looked for the cat again at the place I parted in morning.

Then soon she came out. It seemed that she was taking a nap nearby.

I took the silver cat as it was and walked in the opposite direction to the morning towards the Duee in the north.
with a happy ending.

(Aug.19, 2018 morning ~ noon)

パラディは朝食を終えるとデュエの南側の猫の抜け道を南に下って行きました。
私は少し気になったので後ろをつけることにしました。
銀の猫は抜け道を抜けると炎天の下、車の下に入りました。私は少し気になったのでもっと安全な場所へ移動するように促しました。

彼女はアスファルトではない土の空き地を見つけそこで車の下に入りました。

私はいったんお家に帰り、お昼頃、朝に別れた場所でその猫を再び見つけました。
銀のパラディは近くで昼寝をしていたようです。

そのまま彼女を連れて朝とは反対の方向に真北のデュエに向かって歩いていきましたとさ。

めでたしめでたし。

0 件のコメント:

コメントを投稿