2018年8月20日月曜日

Cat Odysseia, relaxing couple ed. 猫オデュッセイア、くつろぐ夫妻編

  

Cat Odysseia, relaxing couple ed.
猫オデュッセイア、くつろぐ夫妻編。

On this day behind  Duee Red Ulysses Anne was waiting for me to appear as Athena.

Deginger had already come to Duee grove and was lying with the Black mother alongside Paradis(Penelope)’ new siblings.

After finishing a short dinner  Athena guided a couple of red Odysseus and Penelope to the yard where they are comfortable.

Penelope played around  Athena a little away and the red Odysseus was staring at his wife playing with his guardian godness.
(Aug.12, 2018 late afternoon)


この日はデュエの裏手にまで近づいて赤いオデュッセウス赤毛のアンは私アテネの登場を待っていました。

デュエの森には飛び道具の異名を持つデジンジャーが既に来ており、黒お母さんと一緒にパラディ(ペネロペ)の新しい弟妹たちの側で横になっていました。

短めの夕食を済ますとアテネは赤いオデュッセウスとペネロペのカップルを彼らの安らぎの場所である公園へと案内するのでした。

ペネロペはアテネの周囲で戯れ少し離れて赤いオデュッセウスは彼の守護神と戯れるその妻を見つめていました。

0 件のコメント:

コメントを投稿