2018年8月3日金曜日

Red cat snuggling to my leg.This is his first time doing. 赤毛猫の初スリスリ。

  

When I was heading to Duee in the evening, I came across with Deginger(a dangerous ginger-white).
I gave way to the ginger-white and turned it to the byway leading to the north of Duee.

When approaching, the red cat mew-meowingly came running to me.

From there we walked together to the entrance of Duee grove.
The reddish cat seemed to be happy and had been snuggling to my leg(This is his first time doing).

There was no Paradis.
When the red Anne was having a meal, I saw the silver cat being cool across the street.

I called the silver Paradis.
She came to this side in supple walk as willow branches while skillfully avoiding the car.

After spending a while with two, the cats moved to the courtyard of Gohkun's apartment on the west side of Duee.
(Aug.2, 2018 late afternoon)

デュエに向かっているとデジンジャーと鉢合わせた。
私は道を生姜腹白猫に譲り、デュエの北口につならる裏道に方向を変えた。

デュエが近づくとアンが鳴きながら私の元に駆け寄って来た。

そしてデュエに入った。
赤毛猫はとても嬉しそうで初めて私にスリスリをした。

パラディはいなかった。食事をしているとデュエの南側の道路の向こうに彼女が涼んでいる様子が見えた。

早速私は銀猫を呼んだ。
彼女は上手に車を避けながら柳腰で軽やかにこちら側へやってきた。

二人はしばらくデュエで過ごし、その後私の呼びかけに西側に位置するごうくんアパートの中庭へ移動するのだった。

0 件のコメント:

コメントを投稿