2018年9月9日日曜日

Cat Odysseia, Red cat aiming for Ithaca Island イタケ島を目指す赤い猫


Cat Odysseia, Red cat aiming for Ithaca Island イタケ島を目指す赤い猫


Deginger was in the center of Duee after a few days.
As he was quiet, Athens also showed tolerance.

Paradis(Penelope) moved to the northwest of Duee where Drunken Furong became a tipsy color.

Athena decided to pick up Red Ulysses, Red Anne.

Today the adventure of Ulysses was blown in a cowardly wind and wandered around here and finally reached Ithaca, northwest of Duee(the courtyard of Gokun's apartment).
There Penelope (Paradis) was waiting.

Then Couple 's time began.
While constantly receiving interference from the mother cat like Circe.
(Aug.28, 2018 late afternoon)

久しぶりにデジンジャーがデュエの中心にいました。
大人しくしていたのでアテネも寛容を示しました。

パラディ(ペネロペ)は酔芙蓉がほろ酔い気分に染まったデュエの北西に移動しました。

アテネは赤いオデュッセウス、レッドアン を迎えにいくことにしました。

今日もオデュッセウスの冒険は臆病な風に吹かれあちこちと彷徨いながらようやくデュエの北西にあるイタケにたどり着きました。
そこにはペネロペ(パラディ)が待ち構えていました。

そして二人の時間が始まります。

0 件のコメント:

コメントを投稿