2018年9月11日火曜日

Aug.29, 2018 late afternoon - Collective action of cats 猫たちの集団行動

  

"What a dreadful 5: 00 in the afternoon."
"I do not want to see blood."

Approaching cargo train.
Avoid it Pierrot.

This day Red Anne came out of the vacant lot next to the house on the north side of Duee.
When he got to Duee there was Silver Paradis and Black mom.
The red cat who ate the meal was alert on the fence.
And then he got off at the parking lot on the other side of fence.
Crow's Kahkun alighted from sky and was rotated on the fence, and the red cat shook its tail accordingly.

Paradis came back and forth on the top of the fence surrounding the place where Anne was, and eventually reached the watch tower.
Instead the black mother was on the fence.

Then the cats moved to Gokun's apartment courtyard and I went home.

In my house cats were occupying a food drawer. 
(Aug.29, 2018 late afternoon)

この日アンはデュエの北側の家の隣の空き地から出てきました。
デュエに着くとパラディと黒お母さんがいました。
食事をおえ赤毛猫のアンは塀の上であたりを警戒します。
それからフェンスの向こう側の駐車場に降りました。
カラスのカーくんが空からフェンスの上に舞い降りくるくると回りました。アンも連動して尻尾をくるくると振りました。

パラディはアンのいる場所を取り囲んでいるフェンスの上を行ったり来たりしてやがて見張り塔に至りました。
代わりに黒お母さんがフェンスの上に陣取りました。

そして猫たちはデジンジャーという脅威が現れる時間帯にごうくんのアパート中庭に移動し、私も家路に着きました。

我が家では家の猫たちが食料収納(Drawer storage)に居座って降りました。

0 件のコメント:

コメントを投稿