2018年9月13日木曜日

Sept.2 - Red cat, Hide away, hide in here and there あっちに隠れ、こっちに隠れ



The sun was in midaire, and Drunken Furong began to color. In that time black cat came there.

When the Furong 's tree became more reddish and began to close flowers, Deginger(a dangerous ginger-white) came under the mother resting on the roof.

I proceeded on to the north side and called Silver cat from there and Silver Paradis came running from the playground.

When feeding the silver cat, Crow 's Kakun was on the top of the roof with couple.

Then I made a visit on Red Anne as a hiding place.
The red cat was prowling in the area I think as a new territory behind the hideout.

And from there, 
The red cat came back to Duee while, now here, now there, repeating hiding himself.

Finally we arrived at Duee and the silver and the black cat were waiting.

There was no figure of the dangerous ginger-white.

While the red cat was a little wary of the black, he ended his meal at the parking lot while being encouraged by the silver.

After that, In the time of the flowers withered, the appearance of the two was in the courtyard of the apartment, Northwest of Duee.
(Sept.2, 2018 afternoon)

太陽が中天にかかり酔芙蓉が色づき始めた頃、黒お母さんはやってきました。

更に芙蓉の花が色づきその花を閉じ始めた頃、屋根の上で息っていた黒猫のもとに危険な生姜猫のデジンジャーがやってきました。

私はデュエの北側に歩を進め銀の猫パラディを呼びました。やがて彼女は公園の方から駆けてきました。

銀の猫に食事をやっているとカラスのカーくんも夫婦でやって来ていました。

しばらくして、レッドアンの隠れ家を訪ねました。
アンは隠れ家の裏側を逍遥していました。
新たな縄張りと見えます。

そこから、私は、赤猫があっちこっちへ隠れをるのに付き合いながらデュエに帰って来ました。

デュエにたどり着くと森の入り口でパラディと黒お母さんが待っていました。

デジンジャーの姿はありませんでした。

黒猫お母さんを少し警戒しながらも銀の猫に勇気付けられ赤毛猫はデュエの駐車場で食事を摂りました。

その後、芙蓉の花が赤付きしぼ萎える夕べ、二人の姿はデュエの西北のアパートの中庭にありました。

0 件のコメント:

コメントを投稿