2018年9月3日月曜日

Silver cat that nurtured "fraternity" with crow.カラスとの友愛精神を育んだ猫のお話

  

It was April 21 that I first recognized a tough-looking  white-ginger cat that had ever appeared several times before as an intruder.

It is May 10 that a tender‐hearted red cat was hit by the ginger-white cat from behind.
Soon I named the cat  "Deginger" as a dangerous ginger cat (May 27).

Although a tender-hearted red cat Anne showed his reckless valour and chased after the Deginger once (June 3rd), it turned to defense afterwards, lost the place around Duee bit by bit.

From July 3, the red cat almost disappeared in the daytime.
That is why I started Duee's "Attending night".

It was July 25 to 27 that I identified his hideout with the voice's pitch of Red cat.

On the morning of this day on August 22nd we visited the identified hideout.
The sensitive Red Anne did not appear in the external construction noise.

It seems that Paradis, who seems to be alone, has found new friends in the daytime.

She was cultivating fraternity with the crows.
(Aug.22, 2018 morning)

それまでも何度か現れたことのあった屈強な腹白生姜猫を私が最初に侵入者と認識したのは4月の21日です。

アンがその猫に背後から襲われたのが5月の10日。
ほどなく私はその猫を危険な生姜猫ということで「デジンジャー」と名付けました(5月27日)

赤毛猫のアンは蛮勇を発揮し乱暴者デジンジャーを追いかけたこともありましたが(6月3日)、その後は守勢に転じ、ずるずるとデュエ周辺の居場所を失っていきました。

7月3日からはアンは昼間にほとんど現れなくなりました。
私がデュエの「夜通い」を始めたのはそれからです。

赤毛のアンの声の高さをたよりに彼の隠れ家特定したのは7月25から27日頃です。

 8月22日の朝、この日、特定したアンの隠れ家を訪ねました。
とても繊細なレッドアン は外の工事に悩まされ出ては来ませんでした。

一方デュエの一人寂しいパラディは昼間の新しいお友達を見つけたようです。

彼女はカラスのカーくん夫妻と”友愛精神”を育んでおりました

0 件のコメント:

コメントを投稿