2018年9月19日水曜日

In the twilight the two cats play like siblings.兄弟のように遊ぶ赤と銀の猫ら

  

On this day it was the second time I saw the red because I met once in the daytime.

I took Red Anne, who was patrolling around the sanctuary, to Duee.

There was a ginger-white Deginger on the south side of the building.
The red had a meal in the west as usual.

We went for a walk after finishing his meal. The silver Paradis also came soon.

In the twilight time It was barely getting dark, the two cats play like siblings.
(Sept.9, 2018 late afternoon)

この日は昼間に一度会っていたのでアンと会うのは二度目でした。

隠れ家の周囲をパトロールしていた赤毛猫のアンをデュエの夕食に連れていきました。

建物の南側には生姜腹白猫のデジンジャーがいます。
赤毛猫はいつものように西側で食事をとりました。

お腹を満たすと散歩に出ました。銀のパラディもすぐにやって来ます。

夜のとばりが降りる頃、二匹の猫は兄弟のように遊んでました。レッドアンは私が一緒にいないと少し不安にも見えますが。

0 件のコメント:

コメントを投稿