2018年9月14日金曜日

Sept.3, 2018 early morning / late afternoon


I felt a bit uneasy about the behavior of Black mom on the previous day so I visited Duee from early morning on this day.

Despite my anxiety, Dauther Paradis heard that she was visiting Duee frequently this day.

Well, in the evening Red Anne appeared in the residence in front of the playground.

Cat voice came from behind the fence so I picked up Red cat.
We just headed to Duee. 
For today's "Adventure To Duee" I delivered a more detailed linear movement in documentary style.

Anyways Today Red and Silver cats kept the center of Duee, and Black was more outward than them.
I saw the situation of the cats and felt that the dominance of Ginger-White(a dangerous cat "Deginger") weakened somewhat.
(Sept.3, 2018 early morning / late afternoon)

前日の黒お母さんの娘に対する振る舞いに少し不安を感じた私はこの日は早朝からデュエを訪ねました。

私の不安を他所に銀のパラディはこの日は頻繁にデュエを訪れたとのことでした。

さて、黄昏どきのレッドアンは今日は公園の前のお屋敷庭に登場しました。

塀の向こうから猫の声がしましたので直ぐに気づき早速赤毛猫のアンを拾いました。
我々はそのままデュエに向かいました。
今日の「デュエ行き」についてはドキュメンタリー風に少し詳しくリニアな動きをお届けします。

とにかく、今日はデュエの心臓部はアンとパラディが抑え、お母さんは彼らの外側に寛いでいました。

彼ら猫たちの配置をみてデジンジャー支配が若干弱まったと感じた次第です。

0 件のコメント:

コメントを投稿