2018年9月5日水曜日

Ginger-white suddenly hit a relaxing red cat. 寛ぐ赤毛猫を突然襲った腹白生姜猫

  

I went to Red Anne 's hideout early so as to avoid the noise of construction.
And I and the red cat headed for Duee together.
Black cat mom and Ginger-white Deginger were there but also Anne had a meal and I thought it was a morning that cats had dealt with each other.

However, Deginger attacked Red cat who was relaxing at the next parking lot in a sudden manner.

Along with Paradis I had run after them but the appearance of the two  was nowhere and a big concern was born again.
(Aug.25, 2018 morning)

工事の騒音を避けるために早めにアンの隠れ家にいきました。
それから一緒にデュエに向かいました。
黒お母さんとデジンジャーもいましたが赤毛猫のアンも食事をとり猫たちはお互いに折り合いをつけた朝だと考えていました。

ところが隣の駐車場で寛いでいた赤毛のアンを生姜猫デジンジャーが唐突に襲いかかりました。

パラディとともに彼らの後を追い駆けましたが二人の姿はどこにもなく、また大きな懸念が生まれました。

0 件のコメント:

コメントを投稿