2018年2月10日土曜日

Kitty sitting in a chair an' looking at the rain 春雨ふるふる椅子に座る子猫

 



Kitty sitting in a chair and looking at the spring rain 春雨ふるふる椅子に座る子猫

I encountered Male Cat Shamrock inviting Kitty Paradis.
Because of the rain I stopped Paradis.
The video starts from there.
The kitten seemed to have gone for a walk with me, but it was raining.
Lately she learned that the chair is something to sit on.
It was a chair that a long-hair cat  called Gohkun used.
I urged her to sit on a chair.
(Feb.10, 2018 afternoon)

シャムロックが子猫パラディを誘っているところに出会わせました。
雨もあり私はパラディを止め置きました。
動画はそこから始まっています。
子猫は散歩に行きたそうです。でも外は雨。
最近彼女は椅子に座ることをおぼえました。
ごうくんという長毛種の猫が座っていた椅子です。
私は彼女に座るように促しました。

0 件のコメント:

コメントを投稿