2018年2月21日水曜日

The town chairman stroked the Kitty Paradis 子猫のパラディは今日は区長さんと会いました

  

The ume(a japanese apricot) blossoms are slow to bloom this year.
Today I went to Duee from backyard grove.
Then I went for a walk with Kittey as usual.
In the playground, there seems to be a group of people in the district, where the town chairman stroked the Kitty Paradis who came to play.
I called for a hidden Anne while we took a walk but he a red tabby did not come out this morning.
(Feb.20, 2018 morning)
*Feb.20, 2018 afternoon

 
今年は梅の開花が遅い。
今日は裏の森からデュエに入りました。
それからいつものように子猫を誘い散歩に出かけました。
公園では地区の集まりがあるようで区長さんがいました。
パラディを見つけたあと撫でながらアンの話もしてくれました。
散歩の間アンを呼び続けましたが今朝は出てこないようです。

0 件のコメント:

コメントを投稿