2018年2月9日金曜日

Silver kitten kissed and greeted Red Anne 銀の子猫は赤毛のアンに挨拶のキスをしました。

  

Telling Silver kitten that Anne came , she hurriedly kissed and greeted Red.
銀の子猫にアンがきたと云うと彼女は急いでやってきてキスの挨拶を赤毛にした。

Kitty Paradis can not move forward because the children were jumping rope.
When I explained the situation to the children, they made the way for the kitten.
 A kite was flying around in the air.
I was looking for Red Anne.
Red would come out. Telling Silver Paradis that Anne came , she hurriedly kissed and greeted Red.
Feb.7, 2018 afternoon (2)

子猫のパラディはそれ以上前に進めませんでした。私は子どもたちに事情を説明し道を空けてもらいました。
中空にはトンビが舞っていました。
私はアンを探しました。すると赤毛のアンが現れました。
銀トラ子猫のパラディに伝えると彼女は急いでやってきてアンにキスをし喜びを表しました。

0 件のコメント:

コメントを投稿